Objednávkový systém Tisk Pálka

Realizováno
2021

Pro společnost Tisk Pálka jsme připravili aplikaci na míru. Díky této aplikaci může tiskárna svým klientům nabízet specifické produkty interně formou online nákupu a zjednodušuje tak jejich nákupy a vlastní evidenci a proces průběhu objednávek firmou. Nechybí prvky jako je možnost kompletně řídit proces objednávky s automatickými mailovými notifikacemi na klienty a na kolegy ve výrobě, online schvalovací proces pro grafické materiály a propojení na platební bránu pro online platby. Vývoj podobných aplikací nás baví, protože díky analýzám s klienty pomáháme vytvářet efektivní procesy ve firmách a šetříme tak klientům čas a ve výsledku i peníze. Vývoj aplikace není levná záležitost, přesto návratnost této investice je velice rychlá. Když si spočítáte kolik peněz byste museli investovat do člověka, který bude agendu objednávek a proces výroby spravovat ručně, vyjde vás aplikace podstatně levněji. A to nemluvě o tom, že aplikace funguje 24 hodin denně 7 dní v týdnu, nevyžaduje dovolenou a nedělá chyby.

Webové stránky tiskárny

Potřebujete se posunout dál?

Kontaktujte nás
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram